8 juli 2011

Sömnlös?!


0:45

Undra varför jag inte kan somna vid den här tiden... alltid annars funkar det attans så bra. Men när jag SKA sova så är jag jätte spänd. Blä. Kan verkligen inte somna. Tankarna bara virvlar. Inte ens asterix funkar just nu. Så jag sover en del på dagen, men det går bara inte att förbli vaken.

Först vaknar jag av mig själv vid tio. Detta efter att ha varit ute med valpen vid sju. Antingen det eller vaknat för att be Tobbe ta ut henne om han jobbar morgon.

Vid tio i alla fall ligger jag kvar i sängen och funderar länge på varför ska jag ta mig upp idag för? Det brukar sluta med att jag måste ge vovvan mat.

Sen sitter jag med någonting vid frukost, spel eller film. Sen efter någon timme börjar ögonlocken klippa igen. Jag kämpar med viljan att gå och lägga mig i sängen i några timmar innan jag krashar och sover allt mellan en och fyra timmar :P

Why? Efter att ha sovit i alla fall åtta pluss timmar under natten. Blä I tell you! Måste ringa doktorn snart. Det här känns inte normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar