28 juni 2013

Widgets here and there and everwhere!

Yup. Nu har jag lagt till en widget till höger som visar mina senaste bilder på DeviantArt. Och en widget till vänster som visar mina senaste inlägg på Tumblr. Och så har jag fixat twitterappen också. Den hade uppdaterats och funkade inte alls som den skulle. Haha! Så nu kan ni alla se min fantastiska konst *cough* Eller ja... Inte alltid den blir sådär bra iofs men. Nu är den där.

Jag har ritat som en liten tok nu under tidiga sommaren. Jag har dessutom blivit lite mer aktiv och varit around and about och sagt här är jag! Så nu har jag både fått ett art trade. Vilket är när jag ritar en bild åt någon och denna någon ritar en bild tillbaka. Som att man betalar varandra för att rita en bild åt en med en egen bild. Jag har inte lagt upp den bilden jag gjorde än däremot. Hon/han jag målat åt är inte klar med sin del av utbytet. Ska bli kul att se vad han/hon gör ^^ Det är inte en bild den här gången utan en novell. Och jag har fått läsa introt. Det kommer bli otroligt bra. Författaren i fråga är riktigt riktigt duktig.

Annat jag har på G är en comission piece. Jag har fått en beställning på en reference sheet av en tjej som har följt mig länge på dA. Tänkte börja med det när jag kommer hem och saker lugnat ner sig lite. Men det ska bli väldigt kul för det är ett intressant objekt.

Sen har jag ett annat art trade på G med ytterligare en. Det hade jag nästan glömt bort. Heh! Men det får också bli senare. Commissions får liksom företräde. Det har prio ett.

Efter det har jag ett art request. Någon som har bett om en avatar. En kompis som vill ha en. Det får nog bli prio tre däremot. Efter art tradet.

Ja! Jag tänker högt :P

Sen har jag ju ett gäng egna projekt i huvudet såklart. Bland annat min TMNT fanfiction. Föresöker inte gå så länge mellan updatesen. Samma sak med youtube serien Expressions. Jag är nästan klar med nästa avsnitt. Jag har till och med hittat en liten mysig introslinga som ska få bli min.

Just nu har jag semester! Jag har varit hos Tobias ett par veckor. Men på måndag nu åker jag hem igen som sagt. Det ska faktiskt bli skönt det med. Verkar dessutom som att jag har lägenheten för mig själv under juli. Tiden går så fort... Hela juni sa bara poof! Men den har varit härlig.

Hoppas ändå att de tar kontakt från sjukhuset i K-stad och att aktivitetsfolket petar på mig snart. Men jag har ju iofs att göra som ni hör. Hehe!


Nu ska jag bara rita en ny bakgrund till den här bloggen så är den äntligen lite ny och klar och uppdaterad... Jag glömmer jämt bort det.

Och just det ja! Jag har börjat spela lite World of Warcraft igen. Tobias och Natali spelar och jag blev influerad damit! Så det får bli den här månaden i alla fall. Får se om jag fortsätter sen eller vad som händer. Det är ju faktiskt semester! ^^


EDIT: Ps! Jag lade till min YouTube kanal också. Varför inte liksom? När allt annat ligger här... ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar