18 mars 2012

Packa

Jag håller på att packa de här dagarna. På onsdag skriver jag kontrakt på nya lägenheten och kan flytta in nästa helg antagligen.
Igår gick jag igenom massa leksaker och andra minnen. Packade film och cd skivor. Imorse gick jag igenom julgrejerna. Än så länge är jag uppe i 7 banan kartonger. Fint sorterade i kategori. VHS, DVD & CDskivor, prydnadsgrejer (förväntar mig inte att jag kan ha dem uppe i den lilla lägenheten jag flyttar till), kontor, leksaker & minnen, jul tyger, julprylar.
Just nu packar jag pysselgrejer. Jag sorterar dem i kategorierna: olja & acryl, vattenfärg, lera & lerfärger, band av olika slag, broderi, altiallo, paketinslagning, tyger, symaskinsgrejer, pennor & papper, läderband & snören, pärlor och till sist verktygslådsgrejer. Som ni ser på bilden nedan... jag har inte ens klarat att packa upp allt än.


I have too much crap!


När det här är klar ska jag ge mig på köket. Sen böckerna och till sist kläder och skor. Sen blir det nog lite småplock. Ni vet sådant där som hamnar i den sista lådan för att man inte riktigt vet vart det sla vara :P
Önska mig lycka till!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar