29 juni 2012

Frukost i parken

Idag käkade jag och Banshee frukost i parken. Det blåste massor från sjön. Jag har tillbringat morgonen med att ringa till folksam och Djursjukhuset. När vi tog hennes ettårsvaccin så upptäckte vi att hennes ögonfransar på ena ögats nedre ögonlock växer innåt. Det måste opereras bort. Det kostar en del och jag hoppades att hennes försäkring skulle hjälpa till. Visar sig att hennes försäkring inte längre gäller... And guess why? För att inbetalningskorten från folksam har kommit bort i posten. Jag har ringt dem och undrat varför försäkringen inte dragits tre gånger. Varje gång sa de att jag skulle få en blankett hemskickad till mig. De har aldrig kommit... Aja. Mamma och pappa hjälper mig, och Tobbe ska också sponsra. Delar man det i tre ska jag nog klara av det. Skönt att ha ett skyddsnät!
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar