1 feb. 2011

Facebook, nu på hemsidan!

I know... I'm bored sometimes. Så jag tyckte jag kunde klura på om jag kunde få mina uppdateringar från facebook på hemsidan här. Som ni ser lyckades jag. Kanske inte världens snyggaste but there it is! Om du klickar på rutan kommer du till min vägg och kan läsa hela meddelandet. Tydligen så kunde man inte få med hela meddelandena på de där... Jättekonstigt tyckte jag. Dvs... du kan läsa min wall om du har facebook. Egentligen gjorde jag det där för att mamma och pappa skulle se vad jag skrev. Men nu kan de bara se till hälften vad jag skriver XD Oh well... den får vara kvar där ett tag till tills jag tycker den är tråkig. Som sagt.. jag har tråkigt ibland och då får jag för mig lite dumheter.

Någon dag här ska jag lägga upp lite mer video på min urgulliga katt. Och så har jag hållit på och städa lite i vardagsrummet. Så nu är några av damråttorna omplacerade lite. Ska konka ner med massa kartonger till förrådet snart också. Det ska bli skönt när Sara kommer hem och tar alla sina möbler därifrån. Då kan jag städa där nere också och placera saker och ting lite åtkomligt... Just nu är det mest kaos...

Nu ska jag försöka underhålla migsjälv med något annat. Ha det sålänge!

Sometimes later:
Det fanns en app för att lägga in twitter på bloggen. Synd och skam att jag inte har något egentligt vettigt ställe att lägga den på. Men där får den sitta nu. *pekar uppåt* I alla fall for the time being. Jag tog bort saken längst upp förut också för att se hur det såg ut... Och det blev snyggt, men sen skulle jag skriva ett blogginlägg och hade ingen snabbknapp dit XD vad lätt man kommer in i vanor huh? Jag ska se om jag ska flytta på den eller inte. Jag antar att det blir som en slags överaskning :P Nu så... ska pilla lite mer. Hörs!

P.S
Mom and dad! Om du högerklickar på länken efter twittermedelandet (det står något som tillexempel: "4 minutes ago" eller nåt annat med tid) Om ni högerklickar på den och väljer att öppna i en ny flik eller fönster så kommer ni till min twittersida och kan se alla inlägg jag har gjort.
Kram!
D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar