22 maj 2012

Sommar!



Har jag nämnt att jag älskar sommaren? Legat ute i trädgården och pluggat nu på morgonen. Det var perfekt väder.
Matten gick jag in i med fasa. Dagens kapitel handlade om att räkna med negativa nummer. Det har varit min bane hur länge som helst. Men den här boken jag har föklarade det så bra att det gick galant.
Sen var det dags att läsa om judendom. Jag blev klar 50 minuter före vad som var planerat. Skönt! Så nu har jag ledigt tills svenskan börjar halv fyra.

Tobbe ska komma hit så ska vi gå och fika på Elsies. Jag har inte varit där sen innan de renoverade. Ska bli kul att se hur det blev.

Skön sommardag. Men jag skulle nog behöva en fläkt. Det blir lätt rätt varmt i min lilla lägenhet.

Hörs!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar