24 maj 2012

Svenska B, Check!

Idag har jag då äntligen blivit av med ett ämne! Svenska B är klart. Nu kan jag bara hålla alla tummarna för att jag blir godkänd. It was a little strange. Jag hade 300 minuter på mig och jag blev klar på 50... Men det stod att jag skulle skriva en debattartikel. Och de är inte så långa... Jag blir alltid lite nervös när det tar mycket mindre tid. Speciellt när lärare osv frågar: oj, är du redan klar? Aja... jag kunde inte göra bättre än jag gjorde. Och jag tyckte att det talade provet också gick bra. Inom två veckor får jag svar.
Nu har jag bara Religionkunskap tills på söndag. Sen förberedelse inför provet... som blir någon gång i framtiden. Så har jag Miljöpolitik tills den 3e juni. Och efter det provet. Sen är det bara matten kvar! Way... Allt på 100%. Aja... Det får bli så nu, eftersom CSN bråkade.

Efter provet stannade jag på djurmagazinet och de hade skyltar på Finska Lapphundar! Way ^^

Till bilen


Och på min dörr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar