24 aug. 2011

Den 24de augusti

Ja, då var det den 24de då och Tobbe börjar jobba igen. Det känns konstigt att vara ensam efter att han har varit här i tre veckor. Han har åkt för någon timme sen och jag har nog inte riktigt fattat att han inte är här längre.

Det var inte riktigt lika jobbigt att vakna idag. Jag tror det var för att när jag vaknade, eller snarare när Tobbe väckte mig för att hunden skulle ut så hade jag något att göra direkt. Vi gick ut, kissade och gick in igen. Sen sov vi lite till. Jag somnade inte direkt men det var skönt att bara ligga där.
Vi har börjat med ett system då att hon går ut och kissar varannan timme. Vare sig hon sover eller inte så måste hon ut då. Vi har bara haft någon enstaka olycka inne på någon vecka nu. Det känns skönt. Hon vet att när vi går ut så ska hon kissa så hon gör det direkt. Men hon verkar inte riktigt fatta att hon inte ska kissa inne än. Fast det mesta som kommer vid ytterdörren. Hon har nog bara inte fattat att hon ska säga till oss än. Är den stängd så är den ju. Men framåt går det ju.


När jag klev upp i morse hade Tobbe hittat en ny artist (violinista) som är rätt nice. Har bara hört två av hennes låtar än. Och to be frank så kan jag inte stans her riktigt. Hon är för... extravagant... För mycket... Men hennes musik är bra.

Här är en av hennes låtar.




Jag har väldigt stor lust att skriva idag. Men det går så jäkla trögt... Jag vill skriva om och ändra i boken. Men man är liksom fast i de gamla händelserna :/

Ska försöka sätta mig ner och skriva lite. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar