23 aug. 2011

Hittade massa bilder på Banshee

Jag tänkte updatera med lite bilder på Banshee och så frågade jag Tobbe om han hade några nya jag inte hade. Det hade han... och gamla jag inte hade heller. Trots att jag frågat flera gånger tidigare och fått bilder... Aja. Här kommer de i alla fall.Alla har ju inte jag tagit och vet inte riktigt händelsen i sig. Men ni får lite kommentarer som vanligt till dem. Alla läggs under Banshee albumet tillsammans med resten av bilderna på henne. Det börjar bli ett par stycken nu :P


Det här är när hon är sex veckor. Vi var på besök på kenneln och vi drog dragkamp om en socka. Första gången jag verkligen fick lekkontakt med henne. Det var jätteroligt ^^


I bilen hem när hon är åtta veckor. Sötnosen.


Hemma med sin nya leksak i nya huset samma eftermiddag som hon kom hem.


Dagen efter att hon kom hem somnade hon vid telefonen. ^^ Så söta nosen.


Fniss! Första gången vi duschade henne och hon försvann som en liten råtta. Vad liten hon blev när all päls försvann XD


Hennes snygga sovstil är ju underbar...


Snyggt kort när hon dricker vatten som Tobbe lyckades ta. Älskar den här bilden.


Aw! Här var hon så underbart söt. Vi hade badat henne hemma hos mamma och pappa när vi var där och hälsade på för första gången. Fast det var varmt ute så frös hon så hon darrade och hon försökte lägga sig på madrassen för att värma upp sig. Så då lade jag täcket omkring henne och hon slutade snart att frysa. Sen låg hon där. Hon som aldrig vill ligga under någonting annars. Hon måste verkligen ha varit frusen. Men söt var hon.


Det här är faktiskt rätt nyligen... Nej vänta, det är det inte alls det. Fel av mig. Men hon har i alla fall knyckt Tobbes toffla efter ett bad. Hon ser så oskyldig ut. Som vadå? Jag gör väl inget fel? Varför ser du ut sådär för?


Den här vet jag inget om. Men älskar hennes uttryck ^^


Jag är söt och oskyldig! Eller huuuur?


På något himla vänster hade hon lyckats krypa in under soffan fast hon är alldeles för stor för att komma in där. Men hon hade inga problem att komma ut så...


Hon har sån skön stil den här hunden. Tassar åt alla håll.


Vi åker bil, whiie! Hon ser jämt så glad ut då, när hon inte sover dvs.


Här är vi fyra månader på dagen, påväg till syster yster för att hälsa på dem och kanske få slicka lite på Tovilo, som som smakar så gott.


Det här är dock inte då vi åkte dit. Det här är i början av augusti. Jag och Tova försöker komma på vad den där fluffen som ligger där är för något.


Jag och Tova funderar fortfarande på det där med hundar. Men det här är en härlig bild.


Samma dag lite senare. Perfekt bild för en avatar om hon nu kunde surfa forum ^^


Nu är vi hemma igen och hon somnade på min toffla under mitt skrivbord. Fast hon tuggade inte på den. Lite impad faktiskt.


Ja, vad ska man säga. Sån härlig stil.


Häromdagen. Tob and the dawg, jus' chillin'.


Jag är blöt! Why you do this to me?


Åka bil är kuuul! Så mycket som rör sig!


I förrgår. YAAWN!


Jag la mig och vilade på gästsängen och hon kom och lade sig bredvid mig. Vi hade det så mysepys.


Look! My bone!


Ja, så var det ja. Jag har massa mer bilder, men det här är godbitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar