18 aug. 2012

Alot of stuff

Det var länge sen jag uppdaterade här nu. Det har hänt en jäkla massa sen dess. Men jag har inte haft någon skrivlust alls. Så ni har inte fått läsa om det. Jag har rest runt en massa i sommar. Känns nästan som att jag inte har fått vara hemma alls. Det har jag förstås men när jag väl varit hemma har jag varit så trött att jag inte orkat med annat än att sova.

Kort genomdrag av sånt som hänt. Mest för min skull. För jag vill skriva om det senare. Men saker och ting börjar bli lite luddiga så jag vill påminna mig själv.
Slutade plugga, vart tog motivationen vägen?
Gjort slut med Tobias. Detta vet ni.
En annan kille blev intresserad av mig. = kaos.
Jag gav bort Banshee. Sorgen är stor efter henne fortfarande.
Jag var på medeltidsveckan i Visby.
Jag skaffade ett akvarium.
Jag ska söka nio utbildningar nu snarast. Mer om detta senare.

Also Nina är tokig. Men det kanske ni också visste.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar