8 apr. 2011

Väldigt sent eller väldigt tidigt

Inatt är jag väldigt orolig. Det är mycket som händer i huvudet och kroppen på mig just nu. Sjuk, pms och otroligt trött. Då kan man inte hantera såna saker som att man har haft ont samma tand i flera dagar.

Det har ilat i den länge. Men på senaste har jag verkligen slarvat med tandborstningen. Jag brukar borsta när jag ska iväg någonstans på morgonen. Och lite sporadiskt på kvällen. Men jag vet inte riktigt vad som har hänt. Jag glömmer eller orkar inte. Tänker att jag gör det imorgon. Men det gör man ju naturligtvis aldrig. Nu är jag rädd att det ska vara hål eller nåt. Vill verkligen inte gå till tandläkaren. Det är något av det värsta jag vet. Jag borde börja med att borsta och ta tandtråd lite mer regelbundet. Kanske skölja också. Men jag är verkligen världens glömskaste.

Mina läppar svider dessutom så jag håller på att bli tokig. De är toktorra trots att jag massakrerar dem med aloe. Det brukar funka.
Näsan svider och det är en konstant nysning påväg. De går mig på nerverna. Tillsammans med att jag inte får någon luft...
Min kropp gör ont och är allmänt obehaglig. Så spänd... kan verkligen inte somna när jag är såhär spänd. Men jag kan inte slappna av.

Allt jag vill är att gå in och sätta mig i duschen. Men vi har inget varmvatten inatt. Vi fick ett brev i postinkastet om att någon rörmokare strulat till det och att vi nu inte har någon värme i huset.

Det är bara inte min natt. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar