7 nov. 2010

Livets uppdatering

Jag har inte skrivit något på väldigt länge. Mest för att livet har flutit på väldigt tyst och stilla. Varit låg ett tag. Men det är väl ingen nyhet direkt. Jag håller i alla fall att byta tabletter. Vi får väl se om det blir bättre. Har precis börjat.

Jag målar och spelar the Sims 3. Jag har också sökt några jobb. Ett vikariat på posten över jul och så har jag hört mig för om en plats på biblioteket här i Bodafors. Inga svar än dock.

Igår kväll hade vi styvföräldrarna på besök. Med pizza och filmkväll. Vi såg den nya Robin Hood. Det var en väldigt bra film. Men så brukar gladiator pojken göra bra film. Kan tänka mig att se den igen. Det var väldigt trevligt med besök också. GoA är riktigt bra tycker jag.

Idag har vi plockat undan i vardagsrummet. I alla fall hälften av de lådor som stod där från flytten är borta. Så det är skönt. Men i övrigt har jag inte mer att säga just nu.

Så! Tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar