30 nov. 2010

Stress återfall


Igår skulle jag ha åkt till min första körlektion. Men det blev bara helt fel. Det började med att jag var jätte stressad när jag gick och la mig. Planen var att jag skulle åka med Tobbe till jobbet på morgonen för att slippa stressen med att åka buss.

Men hela natten vaknade jag nästan varje timme av att jag inte ville missa att vakna när jag väl skulle gå upp. Hela kroppen gick tillbaka till känslan av att jag skulle åka till skolan morgonen efter.

Needless to say, så kom jag inte iväg på morgonen. Jag var helt sönder efter den oroliga natten. Och det jobbiga nu är att jag inte kan få av mig känslan. Den har suttit i hela dagen och nu insåg jag att jag har dans imorgon. Det kommer nog att ta ett tag innan jag kan slappna av igen.

Den 23e Dec har jag i alla fall ätit de nya tabletterna i sex veckor. Jag hoppas få lite mer resultat efter det. Kanske kan jag försöka igen någon gång efter jul. Vill inte testa detta igen på ett tag. Var inte alls redo för att hantera det.

Det värsta är ju rädslan för att hamna där nere i hålet igen. Det gör allt så mycket värre.

Nu är det dags för att sova. Sov så gott, det ska i alla fall jag försöka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar