15 maj 2011

Söndag


Jag ligger här i sängen och grubblar igen. Solen håller precis på att gå upp. Jag har hamnat i en fel fas där jag måste gå på toa någon gång under natten. Det suger. För varje gång det händer så finns chansen att jag inte somnar om igen. Som idag.

Det kliar på ryggen. På ett ställe där det har kliat konstant jääättelänge. Om jag ska vara förståndig så förstår jag att det är för att bhn eller tröjor irriterar huden lite. Och att jag med mina för vassa naglar river upp huden och får små sår. Vilka i sin tur kliar när de läker... you see the circle here?

Men trött och paranoid som jag är på natten tänker jag på tusen och två livshotande anledningar till varför det kliar.

Suck, ibland blir jag så trött på mig själv.

Also, kan vi inte skippa imorgon? (Imorgon är fortfarande söndag för mig.) Onödig dag om ni frågar mig. På måndag får jag (antagligen) reda på beskedet och dessutom är det aldrig fel att komma närmare nästa lördag, då vi hämtar Banshee. On top of all så jobbar Tobbe 9-18 eller något sådant imorgon. Betyder att jag är ensam hemma utan något att göra. Way... go me!

Aja... nu har jag väl klagat klart för ikväll. Blir till att vänta ut morgondagen och nu försöka få mig lite sömn. Go (morgon) natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar