17 okt. 2011

Han hundnamn

Det slog mig häromdagen när jag frågade Tobias om nästa hund skulle bli hane eller tik att jag inte visste alls vad jag skulle vilja döpa en hanhund.

Jag har ett par tiknamn jag väldigt gärna skulle vilja använda. Raven, Ember (vilket ju Banshee heter i stamtalvan ^^) och så vet jag att det är ett till. Men eftersom det är mitt i natten kan jag inte komma ihåg det :P (EDIT: Jag kom på det! Sienna var det!)

Så eftersom natten har varit en sån där sömnlös natt så har jag gått igenom tusentals olika namn till en hane. Bered er på 47 namn i varierande grad av brahet ^^



Ace
Admiral

Bandit
Baron
Beryll

Cadet
Charcoal
Chestnut
Clay
Coltan

Dante
Didrik
Dolomit
Dragon
Drake
Drutten

Einstein

Fellow

Gambler
Goblin
Ghost
Gray

Hunter

Ice
Indigo
Ivory

Jimbo
Jungle

Kompis

Magistern
Malakit
Merlin
Minus
Mister
Mozart

Oliver

Pajas
Pepper
Pirat

Raider

Sky
Svavel
Sulfur

Trapper

Varm

Wraith

Zirkon


Mm... jag har lite tråkigt, därav den fula tablen (rutorna). Man ska inte koda missinassen >.< Tog mig lång tid det där.

Mina favoriter av dem är i alla fall:

Bandit
Baron
Cadet
Fellow
Ghost
Trapper


Så.. ja... sånt kan man också roa sig med när man har tråkigt... Får väl se om det någon gång blir en till hund och om det blir en hane för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar