12 okt. 2011

No Way!

Det här fick jag idag på posten:



Observera hur Psykiatriska Mottagning lätt kan förkortas till Psykmottagningen ^^ Ja, jag brukar skämta om att jag är psyksjuk.

Det här stod i brevet:



NO WAY! Jag tänker inte ha några hjärnskrynklare hemma hos mig på min födelsedag! XD Dock så är jag förevigt tacksam att det är ett hembesök. Jag vet inte riktigt varför de vill det. Kanske för att de vill se hur jag bor/lever... Eller för att de vet att jag har svårt att ta mig in till sjukhuset i Nässjö... I så fall är jag astounded. Men det vore väldigt skönt om jag slapp med stressen att ta mig dit. Men det är inte direkt normalt beteende för sjukhusfolk... Aja.

Jag har i alla fall lämnat återbud och bett om en ny tid som inte är på min födelsedag :P Sa att jag helst vill att de kommer före den 25e. Men det får vi väl se om det går. Det märks väl. Annars blir det väl efter antar jag. Eller så ringer de. Aja, som sagt. Det märks.

1 kommentar: