3 okt. 2011

Väder = jag

Fy vilken natt. Vaknat tusen gånger och inte riktigt fått någon vettig sömn. Alltid legat vid ytan och dippat. Haft så ont i ryggen hela natten dessutom. Drömt så jag tror jag blir helt virrig och nu när jag äntligen vaknat så är vädret förfärligt grått och trist. Vaknade med en sorg i själen. Vill inte alls ta tag i den här dagen.

Till råga på allt fick jag ett mail från abf om att jag måste ringa och se om jag får någon praktik tills på fredag annars blir jag av med försäkringspengarna. Konstigt hot... Det skulle jag ju bli i vilket fall :/
Haft fullt upp med läkarbesöket just nu och all min ork har legat där. Inte orkat ringa någon. Jag hatar att ringa folk. Blä.

Fu för den här dagen. Nu ska jag gå ut med vavv och sen vetefasen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar