18 okt. 2011

Vaknade... Attans

Somnade vi elva i gå kväll och vaknade vid tre nu i natt och kunde inte somna om. Helt enkelt för att jag inte är trött nog. Varför kan jag inte få vara såhär pigg på dagarna? Nej då! Då måste jag vara så trött att jag somnar sittandes rakt upp och ner utan ryggstöd med handen på datamusen (detta hände igår :P). Suck...

Då har jag ändå inte sovit något alls under dagen (förutom de minuterna framför datorn >.<) och både gått långpromenad, diskat och storstädat vardagsrummet. Man kan ju tycka att jag ska sova lite längre än till tre då. Fem kunde jag liksom ha klarat. Folk går upp vid fem, eller hur? Såna där jobbiga människor som jobbar tidigt dvs. Och de är ju vakna till sent ändå. Kanske jag kunde klarat det?

Men nej! jag måste vakna nu... Och då kommer jag troligen somna om som en stock vid sju eller nåt igen. Och så sover jag till tolv som vanligt och så kommer Banshee skita inne för att jag inte vaknar och tar ut henne i tid -.-

Aja... inget att göra åt antar jag. Ska slå på en film och sitta här och rosta lite. Tob bör komma upp vid fem någongång (ja, han är en sån där tidig människa den här veckan. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar