11 jan. 2011

Vaken igen...

Nu ligger man vaken igen. Samma anledning som förra gången till och med. Vaknade av att jag bara drömde om att leta efter en toalett. De drömmarna är irriterande om någon. Så nu ligger jag här i mörkret tillsammans med en liten tjockis katt, Isa. Det är rätt trevligt med sällskap, dessutom luktar hon jätte gott av någon anledning. Mycket bättre än våra katter. De som känner mig vet att jag styrs väldigt mycket av min näsa. Lukter är viktiga för mig. Om inte de jag tycker om luktar rätt så är det något fel.



Jag ligger och tänker på söndag. Jag och Tobbe ska nämligen åka och hälsa på Draghunden i Varberg. Och det slog mig precis hur fantastiskt det kommer bli att äntligen få träffa de där fyrbenta varelserna på riktigt. Jag har ju inte hälsat på en Husky förut. Bara sett dem på film/youtube. Det är just typiskt att man ska komma på något sådant vid den här tiden.

Dessutom mår jag så illa... har gjort hela kvällen och natten. Jag tycker inte riktigt att jag förtjänar det. Kan inte komma på vad jag ska ha gjort för fel. Men det hjälper inte direkt med att somna om. Dessutom har jag tappat min mp3 under sängen och jag är rädd att Isa ska gå om jag letar efter den.

Jaha, så mycket för det. Nu blev jag tvungen att springa på toa. Kändes som om jag skulle kräkas, gjorde inte det men jag sitter här på toa golvet ett tag i alla fall för säkerhets skull.

Har haft ett par nätter nu som inte varit så roliga. Igår vaknade jag vid åtta och gick på toa. Efter det kändes kroppen helt ur fas och dessutom var jag jätte trött. Så jag tog en dusch och gick och la mig igen. Sov som en stock till klockan tre på eftermiddagen. Den dagen vaknade jag aldrig riktigt. Gick som i en dröm hela tiden.

Nu är det nog säkert att gå och lägga sig igen. Ska försöka somna om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar