14 sep. 2011

Banshee singing!

Idag har jag en liten busig mjuk fluff hos mig. Hon är ultramysig och vill hela tiden att jag ska leka med henne. Hon kommer med en leksak och släpper den i knät på mig. Hon är så rolig den här hunden ^^

Tobbe tog ett litet videoklipp förut på henne när hon försökte få Velvet att leka med henne.



Var bara tvungen att dela med mig av sötheten här hemma.

Annars är det lugnt här nu. Banshee får alldeles för lite motion för jag är sjuuuuk. Har haft feber och hosta och snuva och sånt i flera dagar nu. Pest säger jag bara! Men man går långsamt till bättringsvägen. Har inte lika mycket feber nu i alla fall och fick sova ordentligt inatt.

Tobbe är jätteduktig med Banshee också. Han fick vara tränaren i måndags när vi var på valpkursen. Jag var bara med som moraliskt stöd. Jag var jättesjuk då också. Att stå ute vid åtta på kvällen när det regnar och blåser när man har feber är ingen höjdare, just saying. Men Tobbe var jätteduktig och tränade stenhårt med henne ^^ Han har börjat göra det hemma också lite varje dag. Han verkar börja tycka att det är riktigt roligt. Vilket jag blir glad av. Så roligt att se på när de tränar ihop! Banshee har börjat bli mer och mer responsiv och lär sig väldigt fort just nu. Just nu tränar vi Kom ganska mycket och hon är jätteduktig!

Hoppas ni tyckte filmen var gullig. Hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar