5 sep. 2011

Dumma matte

Hej det här är Banshee, jag har knyckt mattes dator när hon inte tittade på! Hihi!
Idag var matte fånig. Hon trodde att jag ville äta i matskålen. Men det finns väl inga riktiga vargar som äter i matskålar heller? Men det gick att lösa, bara att välta skålen så kunde jag äta på marken som man ska!



Ibland överaskar husse matte dessutom. Han kom ihåg mattes favoritblommor och färg till och med!



Senare idag ska vi iväg och träna igen säger matte (i spöregnet till råga på allt, de är bra konstiga som envisas med att gå ut när det är så dåligt väder.) Hon säger att vi ska på "valpkurs". Bah! Jag behöver ingen kurs! Jag är ju bäst redan! Men alla kompisar där ska jag försöka nosa på idag, fast husse och matte säger att jag inte får! Dumma människor. Man måste ju få hälsa på kamraterna jue.

Nu måste jag sticka! Det är dags att ta en nap. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar