21 feb. 2012

Agility

Idag var vi och handlade mat. Jag köpte jordnötssmör. Mest för att jag aldrig testat det förr. Men jag vet fortfarande inte om jag tycker om det. Det är inte äckligt, men det är egentligen inte gott heller... So not sure yet. Decision pending.

Så vi var och handlade och så svängde vi förbi rusta för jag ville köpa en låda till Banshee som hon kunde ha sina leksaker i. Så hon kunde gräva bland dem som hon ville. Och lite senare också när hon får för sig att lyssna på mig igen, så kan vi lära henne att lägga tillbaka grejerna i lådan.
Hon blev lite konfunderad när alla hennes grejer låg däri och såklart var man tvungen att inspektera ordentligt.



Det var egentligen det enda vi skulle ha från Rusta. Men det blev lite mer grejer också... Heh... De hade extrapris på deras agility hinder. Och jag tror de håller på att sälja ut hindrena för de finns inte på webbsidan längre. Jag har gått och grunnat på de hindrena i... Ja, sen innan jag skaffade Banshee. Så nu var det dags att slå till tänkte jag!
Jag köpte ett av varje, förutom det vanliga hopphindret. Det köpte jag två utav.




Lååång tunnel! Den är automat uppfällbar också tyvärr. Annars hade jag tänkt att försöka lära Banshee med en lite kortare tunnel. Hon brukar ju tycka den är lite läskig. Men vi får se hur vi löser det.


Lagom stor att krypa igenom var den också. Men jag tror den som uppskattade tunneln mest var Cotton. Hon hade jätteroligt kutandes ut och in i den ^^ Kanske jag skulle träna henne i agility istället?


Vi ska ut och gå lite senare med Lena och Charlie. Få springa av oss lite runt dammen. Ska bli trevligt. Fast det hinner nog mörkna innan vi går. Annars har det varit så underbart ljust och fint idag.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar