17 feb. 2012

Senvinter promenad i solen!

Efter min jättejobbiga förmiddag slog jag på musik i hörlurarna och tog med Banshee till affären. Där köpte jag baugett och grönsaker. Någon gång får man väl gotta till det och göra baugetter hemma!

Sen gick jag och Banshee på en promenad. Jag hade tänkt att vi skulle ta en skogspromenad men jag gjorde misstaget att ta rundan runt dammen först. Där isen har börjat smälta... och det är en massa änder... Need I say more? Banshee druttade genom isen! Vilket var hysteriskt roligt att se! Jag hade såklart linan på henne och var redo ifall hon skulle drutta. Så jag fiskade upp henne. Ingen skada skedd. Hon såg lite förlägen ut. Men jag tvivlar att vattnet hann igenom in på huden på henne. Fniss, roliga hund.
Sen kutade hon omkring som en liten toka per usual när hon har badat. WROOOM!

Men eftersom jag inte ville att hon skulle frysa så gick vi hem sen och torkade... hennes nästan redan torra päls :P

Fick ett par riktigt mysiga bilder på henne också idag.


Sneakattack!



Om nom nom!



I have you, you squirrel!


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar