26 feb. 2012

Den 26 februari

Väldigt bra och precis titel eller hur? Det är för att jag egentligen inte har så mycket att säga. Fast som ni kan se så har jag i alla gall börjat skriva med åäö igen. Det är för att kag blev tipsad om Scandinavian Keyboard appen på G+. Tänk vad bra det stället är. Massa människor som är med och diskuterar och det är alltid någon som vet något om vad man nu har för frågor. Fast ibland kan flödet bli lite tjockt förståss... när så många postar hela tiden.
Men nu testar jag det här tabgentbordet i alla fall. Det är helt klart snabbare än swiftkey, men det laggar fortfarande efter en del. Jag har helt enkelt för snabba tummar. Hehe!
Idag har jag varit sådär vansinnigt huslig. Jag har diskat och städat i köket och tvättat en maskin tvätt. Och dessutom så har jag bakat två limpor bröd. Jag gillar att kunna baka mitt eget bröd när jag har chansen. Jag börjar dessutol bli rätt bra på det. Men jag skulle vilja ha ett par nya, lite.mindre brödformar. Bröden blir långa med också rätt tunna. Så man får äta ett par stycken innan man blir nöjd. Det gör iofs inte så mycket det heller. De är så lätta att göra. Men nu behöver jag köpa mer mjöl igen. Hehe. Går ju åt en del när man bakar bröd. Men jag ska nog snart börja experimentera med olika mjölformer. Göra lite mörkt bröd och så. Just nu är det mest ljust. Har varit sugen på det på sistone.
Har också beslutat att jag älskar jordnötssmör. Har det på alla mina mackor nu. Och det är jättelätt att göra också. Så jag ska försöka att införskaffa en matberedare så jag kan göra eget.

Just nu ligger jag i gästsängen och myser. Det är dag för en nap för jag kan inte hålla ögonen öppna längre. Hörs!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar