23 feb. 2012

Vårdropp i skogen



Gomorron sa Banshee idag. Jag var sådär lagom vaken och hade ett uselt morgonhumör. Men så gick vi ut för morgonrutinerna och gud så underbart roligt det var! Soligt och varmt och underbart. Nästan all snö var borta. Tro jag det som det stormade inatt.

Så efter frukost och allt så tog vi oss ut på en skogspromenad. Med min underbara vovve som har knäck i öronen och inte lyssnar på kom. Banshee kutar ut på järdet, men orka pulsa i den tunga snön efter henne! Så jag har suttit och väntat en del på att hon ska hitta mig idag. Hon tar sin goda lilla tid också. Stannar och sniffar och mumsar på saker. Jag veeeet att du visar din utbrytar frihet bumbsvovv, men måste du dra fötterna efter dig!

Fick i alla fall ett par bra bilder i skogen sen ^^



Hon var lite osäker på om hon skulle komma över den här. Hon stod där och mätte jättelänge. Och det såg ut som om hon skulle hoppa över. Men till slut beslutade hon sig för att gå runt eländet istället. Hahaha!



Vi tog en paus intill skogsbrynet och njöt lite av lukterna från den upptinande skogen. Koda och blött och gamla höstlöv och underbart var det.



Observera att jag har vår/höst mössan på mig!



Sådär, efter ungefär tusen såna här tagna bilder så blev i alla fall några bra. Haha! Banshee kan ju aldrig stå still med huvudet! XD Suddis.

Allt som allt var det en underbar dag.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar